woensdag 1 oktober 2014

10 Favoriete app's

Ik ben nu al weer 1,5 jaar de trotste eigenaar van een Samsung Galaxy S4.  Mijn levensader. Mijn beste vriend. Mijn steun en toeverlaat. Oftewel, ik kan niet meer zonder. Ik gebruik hem o-ver-al voor! Van huiswerk maken, blogs lezen, blogposts schrijven en boodschappen lijstjes maken tot spelletjes spelen, muziek luisteren en natuurlijk bellen, smsen en whatsapp. Hij is sneller, ik pak 'm er makkelijker bij dan mijn laptop en hij maakt veel mooiere foto's dan mijn Fujifilm camera. Omdat ik zo veel tijd doorbreng op mijn telefoon leek het me leuk mijn favoriete app's met jullie te delen in de vorm van een top 10.
10. Vakantieveilingen
Hier worden allerlei leuke dingen geveild. Weekendjes weg, dagjes uit, leuke spulletjes en zelfs hele vakanties. Je kan meestal bieden vanaf 0 euro, maar met vakanties is er meestal een startbedrag. Zo heb ik een keer een weekendje weg gehad voor 50 euro inclusief ontbijt!

9. Shazam
Deze ken je vast wel en zo niet zou ik hem meteen downloaden. Deze app "luistert" naar een stukje van een liedje en kan dan bepalen welk nummer het is. Super handig!

8.Vakantiebieb
De vakantiebieb app is leuk als je van lezen houd. Hier kan je gratis e-books downloaden om in de app te lezen. Een boek op je telefoon is heel handig, omdat je hem (in mijn geval dan) altijd bij je hebt. Je hoeft geen boek mee te sjouwen, maar kunt op iedere plek en op ieder moment een stukje lezen. En dan ook nog gratis! Maar zoals de naam al doet vermoeden, werkt deze app alleen in de vakanties.

7.  Marktplaats app
Als budget-lover kan deze app niet ontbreken. Spulletjes verkopen en tweedehands spullen kopen. Ook gewoon leuk om naar dingen te kijken die je nu écht niet nodig hebt. Zoals een auto. Of een huis...

6.Google Keep
Dit is echt een holy grail notitie app. Ik ben gek op lijstjes maken en in deze app kan dat en nog beter: je kunt zelfs afstrepen. Je kunt ook gewone en snelle notities maken, spraakmemo's en foto's.

5. Cymera
Een foto bewerk app die ik altijd gebruik. Mooie filters, en heel veel bewerkmogelijkheden.

4. Shop app's
Ik heb alle shop app's maar op één hoop gegooid, aangezien ik er zo veel heb. H&M, Pull&Bear, Forever 21, River Island, Asos, Top Shop, Hunkemöller, Mango, Zara, Hollister, Kruidvat en van Haren.

3. Rabo Bankieren
Ook zo handig, helemaal voor de budgeteer die graag precies wil weten hoeveel geld er in de kas zit en hoeveel eruit gaat.

2. Spotify
Ik schreef er al over in mijn vorige post, de Spotify app. Je maakt een afspeellijst, je "download" hem op je telefoon in de app, en je kunt je muziek offline luisteren. Online luisteren kan altijd, maar kost internet. Ik raad je aan het downloaden te doen als je wifi hebt, want dat kost erg veel mb. Streamen (online luisteren) kost daarentegen niet zo veel mb.
(Klik op de afbeelding om naar mijn Twitter account te gaan)

1. Social Media
Ook de social media onder één kopje. En die staan op #1, want die gebruik ik toch het meest (in deze volgorde): Whatsapp, Bloglovin', Instagram, Twitter, Snapchat, Facebook, Tumbler.



Wat zijn jouw favoriete app's? En welke app's raad je mij aan?



0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger